Tohle se ti bude líbit

Košík0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Lukáš Černý

Lukáš Černý

profesionální slackliner, který slackline a highline propojuje s lezením

Natáhl několik ikonických highline – ať už v českých skalách, městech nebo i ve vysokých Alpách

Na svém youtube kanále HIGHLIFE pravidelně připravuje skvělý obsah o českém lezení a slackline

Hodně času stále tráví na trickline, ve které dvakrát vyhrál MČR a 5x byl vícemistr ČR

V rámci projektu Slackshow objíždí svět s trickline a highline show a mimo jiné pořádá i Český pohár v trickline a Highline festival v Českém Krumlově

LEZECKÝ ROZSTŘEL

  • Narodil jsem se v roce: 1992
  • Lezu od roku: 2009
  • Na skalách mám vylezeno: 8a+ / Xb na písku
  • Na bouldrech mám vylezeno: 7C+
  • S matrací, nebo s lanem? S lanem! :) Ale čim dál více mě baví i venkovní bouldering.
  • V zimě na podmínku, nebo v létě na pohodu? Něco mezi. Úplný vedro vůbec nedávám, tak asi raději zima, co se týče lezení. :)
  • V údolí nebo v horách? Obojí, baví mě ta rozmanitost. Hory jsou srdcovka, ale tak často se tam nedostanu.
  • Sám, nebo v partě? V partě, ale takové sololezení v Jizerkách má svoje kouzlo!
  • Lišta nebo oblina? Lišty ale né kolmice! :P
  • Staticky, nebo dynamicky? Dycky dynamo!
  • Nácvik nebo OS? Jak kdy a jak kde. Ale na OS toho moc nevylezu, jinej sport. :)
  • Flanelku, nebo triko? Tričko :)

6 OTÁZEK PRO LUKÁŠE

1. Kdybys mohl jezdit jen do jedné oblasti, jaká by to byla?
U nás Adršpach. Tam jsem hodně spokojenej a myslím, že by mi ani nic nechybělo. :) 

2. Která cesta Tě nejvíce vytrestala a která naopak sedla tak, že Tě překvapilo, jak ses v ní prošel?
Tak obecně bídu dostávám v lehkých morálovkách, prakticky nonstop. Naopak jakmile je tam nějaké to fixní jištění, mágo na zadku a nějaké silovější, spíš než technický kroky, tak mi to jde hnedka mnohem lépe.

3. Jakého OS si nejvíc ceníš?
Onsight nebo smrt. Určitě něco lehčího na písku, kde nechceš padat, ale nic konkrétního nevytáhnu. Vzpomínkovej optimismus pracuje! :) 

4. Máš přesný tréninkový plán, nebo se držíš hesla „nejlepší trénink na lezení je lezení“?
Nemám, na to už nemám věk. Bohužel své lezení musím dost podřizovat zraněním, které mě stále trápí, a také práci. Takže jak jen to jde a kdy to jde. :)

5. Řešíš stravu, odpočinek a kompenzační cvičení? Co se ti osobně osvědčilo v praxi?
Čím dál si uvědomuji, že míň je víc, a takovej odpočinek není k zahození. Takže se snažím víc odpočívat, což se zatím učím. Na restdaye nemám trpělivost, ale pomáhají. A z vlastních zkušeností, když mě trápily nějaké problémy s poutky či šlachami, je dobrý zvolnit, ale nepřestat. K tomu to samozřejmě řešit. Co se týče stravy, nijak to nehrotím, nemám na to disciplínu. 

6. Chtěl bys časem zkusit i další lezecké disciplíny, které si zatím moc nevyzkoušel (závody, vícedýlky, zimní hory atp.)?
Ani ne, z těch lezeckých disciplín jsem si vyzkoušel na té své hobby úrovni tak nějak všechno. :)

Ještě u nás nemáte účet?

registrujte se a získáte nabité výhody

  • Přehled objednávek
  • Rady a tipy odborníků
  • Věrnostní body za nákup

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.